Porządek obrad
1.
Otwarcie sesji i stwierdzenie prawomocności obrad.
2.
Powołanie Sekretarza obrad.
3.
Proponowane zmiany do porządku obrad.
4.
Przyjęcie protokołu z VI sesji Rady Miejskiej.
5.
Sprawozdanie Burmistrza z prac pomiędzy sesjami Rady Miejskiej i realizacji uchwał Rady.
6.
Informacje Przewodniczącego Rady Miejskiej.
7.
Podjęcie uchwały w sprawie rozpatrzenia petycji.
8.
Podjęcie uchwały w sprawie uchwalenia Wieloletniej Prognozy Finansowej Miasta Ostróda na lata 2024-2035.
9.
Podjęcie uchwały w sprawie zmian w budżecie miasta Ostróda na rok 2024.
10.
Podjęcie uchwały w sprawie wysokości i zasad ustalania oraz rozliczania dotacji celowej dla podmiotów prowadzących na terenie Gminy Miejskiej Ostróda żłobek lub klub dziecięcy, lub zatrudniających dziennych opiekunów w 2025 r.
11.
Podjęcie uchwały w sprawie wyrażenia zgody na zawarcie porozumienia pomiędzy Gminą Miejską Ostróda a Powiatem Ostródzkim w sprawie wykonywania niektórych obowiązków zarządcy drogi w pasach drogowych ulic powiatowych na terenie miasta Ostródy.
12.
Podjęcie uchwały w sprawie przystąpienia do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla działki ewidencyjnej nr 155/9 położonej w obrębie 0009 miasta Ostróda przy ul. Władysława Jagiełły.
13.
Podjęcie uchwały w sprawie wyrażenia zgody na sprzedaż nieruchomości, położonych w obrębie 10 m. Ostróda przy ul. Ignacego Paderewskiego, oznaczonych w ewidencji gruntów nr działek 21/27 i 21/30 oraz nr 21/26, na rzecz użytkownika wieczystego.
14.
Wolne wnioski i informacje.
15.
Interpelacje i zapytania.
16.
Zamknięcie VII sesji Rady Miejskiej.