« Powrót do strony głównej

Porządek obrad

2. Powołanie Sekretarza obrad.

5. Sprawozdanie Burmistrza z prac pomiędzy sesjami Rady Miejskiej i realizacji uchwał Rady.

6. Informacje Przewodniczącego Rady Miejskiej.

10. Podjęcie uchwały w sprawie wysokości i zasad ustalania oraz rozliczania dotacji celowej dla podmiotów prowadzących na terenie Gminy Miejskiej Ostróda żłobek lub klub dziecięcy, lub zatrudniających dziennych opiekunów w 2025 r.

11. Podjęcie uchwały w sprawie wyrażenia zgody na zawarcie porozumienia pomiędzy Gminą Miejską Ostróda a Powiatem Ostródzkim w sprawie wykonywania niektórych obowiązków zarządcy drogi w pasach drogowych ulic powiatowych na terenie miasta Ostródy.

12. Podjęcie uchwały w sprawie przystąpienia do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla działki ewidencyjnej nr 155/9 położonej w obrębie 0009 miasta Ostróda przy ul. Władysława Jagiełły.

13. Podjęcie uchwały w sprawie wyrażenia zgody na sprzedaż nieruchomości, położonych w obrębie 10 m. Ostróda przy ul. Ignacego Paderewskiego, oznaczonych w ewidencji gruntów nr działek 21/27 i 21/30 oraz nr 21/26, na rzecz użytkownika wieczystego.

14. Wolne wnioski i informacje.

15. Interpelacje i zapytania.

16. Zamknięcie VII sesji Rady Miejskiej.

« Powrót do strony głównej