« Powrót do strony głównej

Porządek obrad

1. Otwarcie sesji i stwierdzenie prawomocności obrad.

2. Powołanie Sekretarza obrad.

5. Sprawozdanie Burmistrza z prac pomiędzy sesjami Rady Miejskiej i realizacji uchwał Rady.

6. Informacje Przewodniczącego Rady Miejskiej.

11. Podjęcie uchwały w sprawie wysokości i zasad ustalania oraz rozliczania dotacji celowej dla podmiotów prowadzących na terenie Gminy Miejskiej Ostróda żłobek lub klub dziecięcy, lub zatrudniających dziennych opiekunów w 2026 r.

12. Podjęcie uchwały o zmianie uchwały w sprawie Rocznego Programu Współpracy na rok 2026 z organizacjami pozarządowymi oraz innymi uprawnionymi podmiotami prowadzącymi działalność pożytku publicznego.

13. Podjęcie uchwały w sprawie zmiany Uchwały Nr II/5/2024 Rady Miejskiej w Ostródzie z dnia 20 maja 2024 r. w sprawie powołania Komisji Rewizyjnej Rady Miejskiej w Ostródzie i ustalenia jej składu osobowego.

14. Podjęcie uchwały w sprawie zmiany Uchwały Nr II/6/2024 z dnia 20 maja 2024 r. w sprawie wyboru Przewodniczącego i Zastępcy Przewodniczącego Komisji Rewizyjnej Rady Miejskiej w Ostródzie.

15. Podjęcie uchwały w sprawie zmiany Uchwały Nr II/10/2024 w sprawie ustalenia składu osobowego stałych Komisji Rady Miejskiej w Ostródzie i zmiany Uchwały Nr III/18/2024 z dnia 23 maja 2024 r. w sprawie zmiany składu osobowego Komisji Spraw Społecznych, Rodziny i Osób z Niepełnosprawnościami Rady Miejskiej w Ostródzie.

18. Podjęcie uchwały w sprawie zmiany uchwały w sprawie szczegółowych warunków przyznawania i odpłatności za usługi opiekuńcze i specjalistyczne usługi opiekuńcze, z wyłączeniem specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi oraz szczegółowych warunków częściowego lub całkowitego zwolnienia od opłat oraz trybu ich pobierania.

20. Podjęcie uchwały w sprawie uchwalenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla działki ewidencyjnej nr 155/9 położonej w obrębie 0009 miasta Ostróda przy ul. Władysława Jagiełły.

22. Podjęcie uchwały w sprawie wyrażenia zgody na sprzedaż niezabudowanej nieruchomości gruntowej, oznaczonej w ewidencji gruntów nr działki 64, położonej w obrębie 4 m. Ostróda przy ul. Gustawa Gizewiusza.

24. Podjęcie uchwały w sprawie wyrażenia zgody na zawarcie, w trybie bezprzetargowym, kolejnych umów dzierżaw na czas oznaczony do 3 lat, na zawarcie, w trybie bezprzetargowym, kolejnych umów najmu na czas oznaczony do 3 lat oraz na zawarcie, w trybie bezprzetargowym, kolejnych umów najmu na czas oznaczony do 1 roku.

26. Podjęcie uchwały w sprawie określenia przystanków komunikacyjnych zlokalizowanych na terenie miasta Ostróda, których właścicielem lub zarządzającym jest Gmina Miejska Ostróda, udostępnionych dla operatorów i przewoźników oraz zasad i warunków korzystania z tych przystanków.

27. Wolne wnioski i informacje.

28. Interpelacje i zapytania.

29. Zamknięcie XXI sesji Rady Miejskiej.

« Powrót do strony głównej